Älvor



Har tilbringat första sommarlovshelgen uppe i Dalarna. Firade en "tidig" midsommar där, som altid. En sak som gäckat mig ända sen vi åkte på fredagskvällen är det konstant, nedfallande regnet. Det har inte varit uppehåll för en minut! Bara regn, regn, regn och mer regn. Inte för att det är något fel med det. Vi skulle ju inte klara oss utan vattnet. Men det känns lite dystert. Blivit förkyld på kuppen det med.

Bilden är tagen under lördagsnatten. Vi var och såg på älvdans. En dansskola som troligtvis övat ett antal månader uppförde detta nummer. Trots att det är tredje året i rad jag ser det med samma  musik är det ackväl lika spännande och roligt varje gång. Panoreringen av älvan som springer gör sig utmärkt i förhållande till de andra som reser sig runtomkring henne.
De svåra ljusförhållandena gjorde att jag fick tvinga upp iso´t i smärtande höga nivåer (kring 800). Vanligt dagsljus kräver runt 100. Ingen blixt. Konverterat till B&W i ps.

Kommentarer
Postat av: alex

eyyy smartas du stavade fel på Alltid!! alltid stavas alltid med 2 L,jag som trodde att DU var smart,men trodde TYDLIGEn helt fel:P

2009-06-16 @ 19:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0