Dimmia och ilska



  Äntligen är jag hemma efter ett hektiskt Tyskland. Filmen(minneskorten) gick för fulla muggar under alla fem dagarna.  Den här bilden tog jag under en morgon.  Gillar saknaden av en horisont.   
  Idag skulle jag och två kompissar se på brorsans träning så vi var där en hel timme innan. Satt bara och väntade och väntade tills vi tillslut hittade en ingång till korridoren bakom hallen. Men så kommer någon och frågar tränarn om vi var med dom?  Nehej då, det var vi inte, enligt honom.  "Vad gör ni här"  - Vi ska kolla på träningen  "Vi ska inte ha någon publik"    Jag som hade kånkat ner flera kilo kamera och tänkte plåta.  Vi blev utkörda och det mitt framför en annans tjej och farsa, med bara fem minuter kvar till träningstarten.  Vad är det för samhälle vi lever i?  Jag tror aldrig jag blivit så kränkt och förbannad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0