Pluggfredag

Ja, rubriken säger väl precis motsattsen. Idag hade jag lovat mig själv att plugga och repetera, men satte mig framför datorn och här går ju tiden fort . Skulle simmat idag, men ingen träning för att det var läger. jaja, pigg och gla till på söndag får det bli. Precis när mörkret slog sig ner idag cyklade jag ner mot Mälaren för att ta några bilder och på kuppen lyckades jag skräma livet ur en kvinna som var ute med sin hund, hade ingen plinga så bromsen fick duga. Skämdes lite när jag cyklade om.
Plåtandet gick bra. Ville få en lite anorlunda look på bilderna, vilket kanske märks när jag sätter upp en lite senare.
När man sedan skulle packa ihop alltsammans och bege sig hem hör jag ett världens skrik inifrån skogen, gissa om hjärtat flög upp i halsgropen. Jag frågade mig själv varför jag gjorde detta, men vad gör man inte för sin passion?
I alla fall blev jag skiträdd, troligtvis var det bara en trana eller något sådant. Konstigt med tranor här...
  Sen bokstavligt talat flydde jag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0