Simmning

Herregud vad jag är trött, helt utmattad och så var det prov på filosofi idag, vilket bara gled på fint som det ska.
Idag har det väl inte hänt så mycket mer än att jag har börjat ta 151'an istället för tåg varje morgon, njutningen av att åka buss är nog densamma som tåg, ingen alls. Kan inte alla mäniskor använda sina fötter! Kroppen är ett fördmedel för de som inte visste det...!
   En till sak, jag vill ha NO i skolan, inte bara en massa grundämnen hela tiden som de som går IV eller vad det heter. Känns trist. I morgon ska jag soova ut, en timme extra, ahh jag längtar och min lama kropp och själ som redan slumrar..
Godnatt!

Min nya, underbara japanska futonsäng. Princip likadan fast dubbelt så bred såklart.
''Handla så som du vll att andra skall handla så att handlingen kan uppföras till allmän lag''
Platon.
Jag tycker att det borde införas lag på att varje hem skall innehava en sådan här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0