Skolfotot

Så kom dagen man väntat så intesivt på sen slutarn på kameran, som den slafsigt klädda skolfotografen hade, stängdes. Tänk, ändå föreställer man sig det värsta och alltid blir det nästan bättre än man hoppats på, lite skumt.
Fick i alla fall mitt idag och jag kan nog säga att jag är nöjd med det. Jag har blivit lång, haha för inte alltför många år sedan satt en annan på den främsta raden, nu blev det översta. Bra med självförtroende..!
   Skrev en reflektion kring, ja gissa vad..., filosofi. Det var en sjuhelvetes filosofivecka det här och ahhh, men det är kul, jag har börjat tänka lite väl filosofiskt men ska nog inte skriva upp vad, någon kanske tar illa vid.
  Idag kom nya Digitalfoto tidningen( inte bonniers) och alla gubbar som läser den lär nog få sig en utskällning av sina fruar, 24 sidor fine art, dvs. avklätt avklätt avklätt, men inte i alltför STOR grad. Fokus låg ju på tekniken och inte tjejerna hehe..
Farsan undrade vad för Fib Aktuellt tidning jag gått och köpt, så kan det gå.
Nattsömn...
Måste börja lägga upp bilder!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0