Tisdagonsdag

Tja, nu är man lite begravd i allt plugg samtidigt som detta halvkalla väder rasar. JAG VILL HA SNÖ OCH MINUSCELCIUS!
  Simning igår, sjukt bra och en massa 200 medley, känner mig duktig ;)
Var trött efteråt och vaknade grymt utsövd imorse. Fick rusa till bussen, som snällt stod och väntade tills jag, flåsande, kom fram. Hade spanska, måste plugga mer på det, har ju prov nästa vecka, svenska och matte.
Så var det brandlarm på sista lektionen för någon hade haft nåt fuffens för sig uppe i kemisalen, så ut med alla små ungar och elever. Fick springa till bussen på hemvägen också hehe
  Det skulle bli lasagne till middag men då jag redan ätit det igår före simningen orkade jag bara inte utan stod över, har aldrig hänt förut...?
Nu blir det fördjupningsarbete i alla fall

Kommentarer
Postat av: KalipenMan

MAN SKRIVER INTE MINUSCELCIUS fan äru trög elr -.-'' asso shit emil fan snö kommer inte komma för att det är global uppvärmning, för att alla idioter inte kör med etanol drivna bilar eller inte kör lokalt tex. buss,tåg,gå,cykla,springa,segaway, osv.. du fattar nog :P

men men ska nog fatta mig kort så slipper du läsa flera hundra rader med text.

globaluppvärning/växthusefekten är skapad av dom dera människorna som odlar tomater och grönsaker .. noot men av alla idioter som kör bil men inte mc för MC är beef o köra motorcykel :P ahahah men sluta o ät grönsaker fan.. vi som vill ha snö kommer aldrig få SNÖ i detta land om ni äter grönsaker osv.. >: fan ta er VI VILL HA SNÖ: VI VILL HA SNÖ. heja heja heja xD

men men vi kommer tillbaka till VÄXTHUSEFEKTEN: folk ska SLUTA o bygga växthus och äta kött, döda kaniner o allt som har kött på sig :P noot inte små söta kaniner inte men man kan döda krokodiler :D dom är stora o farliga.. JUSTE det finns ju mamutar också som man kan äta, där får man mkt mkt mkt kött som räcker länge till flera familjer :P

sen kan man ha deras horn till vapen, så kan man döda mer mamutar, och deras päls till kläder, FETA canada goose jackor haha elr tillochmed bättre o finare 8-)

ojojoj nu blev det visst långt dock men det tycker inte jag EN SANN SKRIVARE TILL EMIL DANMOS BLOGG 2008 nu drar jag härifrån



// KalipenMan och Alla andra som tycker detta är RÄTT!!

2008-11-09 @ 00:00:24
Postat av: denne o eve

vi hålelr med kebabmannen !

2008-11-09 @ 00:02:09
Postat av: KalipenMan

VILKEN JÄVLA KEBABMAN VA fan Mormor börjar bli senil nu förtiden, o den dära andra apan .. vart kom hon i från xD ^^

2008-11-11 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0