Torsdag



Kyrkan är Marienkirshe i Lübeck och togs i måndags.
Använde ingen blixt, laglydig som man är^_^
Lågt tagen för vidare känsla.
  Idag är det Torsdag och jag sov bort hela förmiddagen. Fan.
Hände inte mycket mer än att jag och två till drog till kungens kurva- på moppe- i spöregn.
Jag blev dyngsur trots ställ och vantar och massa lager kläder. Väl där drog vi in på MM och glodde runt i allt från stativ och Nikon till lurar och iMacs. Lade för första gången fingrarna på en iPhone och den nya, oerhört fula, Ipod nanon. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Bebe

Jävlar vilken fin bild!! Man får lust att gifta sig om man nu kan gifta sig i en sån kyrka! Synd att den var jävligt läskig.

2008-11-04 @ 13:35:34
URL: http://www.metrobloggen.se/antika
Postat av: KalipenMan

amen Kyrkor är för mesar fattaruväll tönt -.- juste duja som skrev komentar ovanför mig vavava..

2008-11-09 @ 00:05:52
Postat av: Eleni

Emil jag vill gifta mig med dig i den där fina kyrkan, vill inte du de?? :D



//Din Eleni

2008-11-26 @ 19:17:02
Postat av: Fahtmina

ABO DU SÄGER JAG E FEL!!!" JAG SKA DÖDA DIG DUVET ABO!

2008-11-27 @ 19:32:20
URL: http://www.islam.se/
Postat av: Bahamaan

aa du e fel din dumma jävel ... lär dig prata innan du skriver ngt xD

2008-12-01 @ 14:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0