Det har snöat



Under hela söndagen vräkte snön ned och jag blev överlycklig, vilket jag fortfarande är!
   Begav mig ut nu i morse för att för första gången prova grejerna på "riktigt" sen de kom tillbaka. Jag fick den här.
Under kvällen begav jag mig och några polare till Flottan för att åka bräda, vi möttes av:
En snubbe har trillat och , lyssna här, vred sitt ben så att det bröts, min polare föll har troligtvis brutit armen, snön suger (vi har ju blivit vana med konstsnö), jag själv fick ont i benen och till sist blev Ogges bräda stulen. Blev bara så less och struntade i de 80 kr jag betalat för tre timmars åkning och begav mig hemåt.

Kommentarer
Postat av: kalipo

den e lite för vit för min smak men najs skärpa på den ;)

2009-02-24 @ 22:08:34
URL: http://dcdudes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0