One night to go



Då var det äntligen dags, nästan. I morgon vid tio kommer taxin, jag lär väl vakna vid sex om jag har otur och inte kommer ihåg att stänga av väckarklockan på teven och sen inte lyckas somna om! Vi får hoppas på det bästa i alla fall.
  Dagen har tillbringats på ett mycket slöt sätt; försökt läsa min bok, som är oerhört oförståelsebar, men har också sökt ytterligare information om Island och dess platser. Använt världens grymmaste gratisprogram, google earth, för detta.
Höll mig borta från backen idag, så att inga oförutsedda händelser skulle inträffa. Lite töntigt kanske, men jag är jag.
   Till middag slängde jag i mig fyra tacos på fem minuter, haha, ibland är man hungrig

Kommentarer
Postat av: wallish kalipen

Fifan emil asso du e gay fan ... oförutsedda hälderser XD hahaha your not a jibberish ;)

2009-02-25 @ 22:33:47
URL: http://dcdudes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0