Yes.



Idag ringde de från Solna och berättade att grejerna var färdigreparerade och klara att hämta ut, passande nog direkt efter att jag lämnat in det förvånansvärt lätta spanskaprovet. Glad var man y además no tengo escuela a mañana !
 
Under lovet ska vi upp till Romme under en dag, kul det så att man kan tillfredställa brädsinnet aningen, men förhoppningsvis komma helskinnad hem igen för nästa vecka.

En väldigt konstig sak hände idag: När jag kom upp till skolgården och går över den stora sandlådan, tittar ner och lyssnar på den sköna reggaen, ser jag helt plötsligt nederdelen på en människa som bokstavligt talat släpar sin son till dagiset (eller vad det nu var). Han har en lång blåvit (rock, kjol, klänning) och på huvudet, vad jag tyckte det såg ut som, en trollkarshatt. Krulligt, långt hår och ja vem kunde ana att Thomas Di Leva hade sin son på skolan? Tydligen viste alla andra det redan menmen...detta klår ju inte det som hände en polare när han var i Åre, på Holiday Club. Inne bland duscharna står nämligen Michael Persbrandt och stirrar på honom med den där "typiska Gunwald blicken".

(Visserligen från norra Sverige under 2008, förväntar mig storslagna landskap under Isalndsresan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0