Tidigt!

Inatt sov jag inte någonting utan väntade tills klockan var runt tre. Då begav jag och Tommy oss ut för att fotografera soluppgången. Det var inte en själ som var ute och gick. Vinden var helt borta och över vattnet svävade dimman.
   Riktigt trött var jag men när vi väl såg det magnifika ljuset träda fram bakom slagsta holme blev jag genast lite piggare. Fiskar som lekte runt i vattnet orsakade ringmönster i vattnet som först till en början var lite irriterande, men efter ett tag beslöt jag mig för att ta med detta i bilden, som nedan. Vi kom hem runt halv sex. Sov till runt halv tolv.





Kommentarer
Postat av: !aleeex!

snygg piratmössa emil ;)

2009-06-21 @ 15:27:10
URL: http://aleeex.blogg.se/
Postat av: Tindrälääw

vem vare som tog bilden på piraten då ^^ jo jag såklart ;)

2009-06-21 @ 19:24:00
URL: http://dcdudes.blogg.se/
Postat av: Denise

Pirat-Emil är på språng!



Fotar, därför. Borde jag kunnat lista ut.

2009-06-24 @ 12:45:03
Postat av: Anonym

haha va ful :S

2009-06-27 @ 13:17:12
Postat av: Ogge

Haha, Emil e rustad för Robinson :P

2009-08-12 @ 20:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0