Ilska

Jag har märkt att en del folk skriver, för att gå rakt på sak, förjävliga komentarer till mina inlägg. Försöker ni kränka mig, trycka ner mig i sanden för att ni inte itts säga det person till person?
Det är klart att en klass på Tunaskolan i Tumba, eller var den nu ligger, skrattar åt det jag skriver. De förstår ju inte ett ord av texten eller dess mening. Går man i sexan är det logiskt att Svenskan är som vilket annat språk som helst och då kanske det inte passar att läsa här. Så enkelt var det.
Det har även dykt upp kommentarer där folk bara skrivit rader med ord som gay. De saknar ju betydelse då de inte innehåller vare sig predikat eller objekt. Endast subjektet gay, är det er själva ni syftar på eller någon annan? Inte är det mitt problem. Vill ni använda min blogg till att bikta er kan jag itället råda att ni går till en präst!
Till sist vill jag bara tillägga att ett sådant beteende som dessa människor uppvisar troligen beror på ren och skär avundsjuka: Vare sig det är mig, mitt sinne för bild eller för att använda det svenska språket på ett så utsträckt sätt som möjligt, kan inte jag avgöra.

Kommentarer
Postat av: aleeex

men det var ju tråkigt att du såg det på det viset

:( :'(

2009-03-06 @ 22:17:41
URL: http://aleeex.blogg.se/
Postat av: aleeex

jqag blir fan ledsen om du tar det som jag säger personligt för att jag menar det ju inte och det hoppas jag att du förstår..... jag liksom bara skojade men om du tycker det är så jobbigt får jag väl sluta säga sånt då :'(

2009-03-06 @ 22:20:57
URL: http://aleeex.blogg.se/
Postat av: flikkan

haha jag menar d , du e gay ^^

2009-03-07 @ 13:28:06
URL: http://flikkannelly.blogg.se/
Postat av: flikkan

alex får skuld känslor xd HAHAHAH

2009-03-07 @ 16:18:10
URL: http://flikkannelly.blogg.se/
Postat av: tunaskolan

17 år Jag, en glad liten fotograf i denna stora lilla värld. Går naturvetenskapliga linjen mot, förhoppningsvis, framgång!



Intressen

Fotografins konst, simning, motionens välgivande.

Jag älskar även att resa, helst lååångt bort till tropikerna och Australien och Galapagos och Nord-Syd polen och Svalbard och Borneo... ja ni förstår.

Vinter, snö och kyla: Love it!



Jag gillar

Allt inom genren 'livet', bortsett från vissa andra saker.

Nikon, fast betrakta mig dock inte som prylnörd!



Jag ogillar

Miljöförstörelse och terror.



Motto

Jag tar, du ser





DET VAR D VI GARVA ÅT , OMFG !!

2009-03-07 @ 16:19:17
Postat av: liisa

har ni problem eller är ni blinda/ har inget liv? här har ni typ sveriges bästa naturfotograf inom några år. herregud jävla nolifers, skaffa ett LIV och egna intressen, ja UTÖVER att tracka på talangfulla satsande ungdomar? vi syns på centralen om några år hörni, där NI plockar upp tuggummin vid mina FÖTTER

2009-07-20 @ 16:35:28
URL: http://widstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0